Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz Hakkımızda Ne Diyor

  • THY OPET HAVACILIK YAKITLARI A.Ş.

    BT Koordinatörü Emre Murt diyor ki;

    THY OPET olarak eBA İş Akışı Yönetim Sistemi’ni 2012 Mayıs ayından beri kullanmaktayız. Daha önceden tüm süreçlerimizi yazılı bir şekilde üst birim onayının imzasını bekleyerek yapıyorken, eBA ile artık tüm bu süreçlerimizi (İzin Talep Formu, Masraf Talep Formu, Avans Talep Formu..vs) daha hızlı bir şekilde yaptığımız gibi ayrıca kağıt trafiğinden elektronik ortama geçirerek daha kolay ve sistematik bir şekilde takip edebiliyoruz.

    Kullanıcı dostu arayüzü ve C# ile kod yazılabilmesi sayesinde istediğimiz formları tasarlamamıza imkan sağlamış olup, özellikle SAP sistemi ile entegre edilebilir olması ciddi anlamda bize çok büyük kolaylıklar getirmiştir.

    Kullanıma geçeli henüz çok kısa bir zaman olmasına rağmen basit süreçlerle başlayan iş akışlarımızı zamanla daha karmaşık akışlarla tamamlamayı başarabildik. Bu konuda bizlere her türlü desteği veren ve yazılımı sürekli geliştiren Bimser ekibine teşekkürü bir borç biliriz.

    Kordsa Global A.Ş.

    Bilgi Teknolojileri Yöneticisi Halil ŞENKAL diyor ki;

    Kordsaglobal olarak eBA iş akış yönetim sistemini 2010 yılından beri kullanıyoruz. eBA kağıtsız ofis ortamı yaratma çabalarımıza katkı sağlıyor. Form tasarımları, süreç/onay akışlarının çok kolay yapılıyor olması BT iş gücünden büyük tasarruf sağlıyor. Aynı form için birden fazla görünüm oluşturabilmek mobil cihazlar ile kullanımını da kolaylaştırıyor. SAP veya 3.cü parti diğer uygulamalar ile entegrasyon kolaylığını eBA’nın güçlü yönleri arasında sayabiliriz. Çoklu dil seçeneği sayesinde yurtdışındaki fabrikalarımızda da rahatlıkla kullanabiliyor ve süreçlerimizi tüm fabrikalarımızda aynı standarta getirebiliyoruz. Sürecin/formun hangi aşamada/kimde beklediğini görebiliyor, bekleme sürelerini analiz ederek raporlama yapabiliyoruz. Şu anda yaklaşık 40 adet sürecimizi eBA üzerinde takip ediyor ve daha komplike süreçlerimizi de eBA platformuna taşımak üzere geliştirmelerimize devam ediyoruz. Geliştirmeler sırasında gerek Bimser, gerek Bimser’in çözüm ortaklarından her türlü teknik desteği de rahatlıkla sağlayabiliyoruz. eBA elektronik ortamda iş akış süreci için uygulama arayışındaki tüm firmalara tavsiye edebileceğim, kullanıcı dostu bir yazılım.

  • DOĞTAŞ
    Kalite Müdürü Okan BANDIRMA diyor ki; Doğanlar Holding bünyesinde bulunan, Türkiye mobilya sektörünün en beğenilen markası Doğtaş Mobilya, bugün 65 ülkeye ihracat gerçekleştiren, yurtiçi ve yurtdışında 200’ü aşkın satış noktasıyla rakipleri tarafından takip edilen; kalite ve tasarım anlayışıyla ‘yaşam tarzlarını belirleyen’ ve dünya markası olma yolunda hızlı adımlarla ilerleyen bir kuruluştur. Doğtaş olarak 2012 yılının Mayıs ayında tanıştığımız QDMS Programı belge akışını ve ulaşımını hızlandıran Dokümantasyon Modülü, Uygunsuzlukların daha hızlı sonuca ulaşması ve kayıt altına alınmasını sağlayarak verimliliği artıran Düzeltici Faaliyet Modülü, Departmanlar arası iş ataması ve takibinde büyük kolaylık sağlayan Aksiyon Modülü ile İşletme verimliliğini, süreç performansını arttırmış aynı zamanda belge akışı ve iş süreçlerini hızlandırarak Doğtaş Firmasına büyük katkı sağlamıştır. Ayrıca son dönemlerde hayati önem taşıyan ve devletin denetiminde olan İş Sağlığı ve Güvenliği konusunda gerekli risk değerlendirmelerini kayıt altına alınarak takibini etkinleştirmiştir. Geliştirmeler sırasında her türlü teknik desteği veren BİMSER Firmasına QDMS Programını sektöre kazandırdığı için teşekkür ediyor, ülkemizde iş süreçleri otomasyonu konusunda arayış içinde olan firmalara Doğtaş olarak QDMS’ i tavsiye ediyoruz.
    EVYAP

    Kalite Sistemleri Müdürü Şule KÜÇÜKOĞLU diyor ki;

    Evyap olarak QDMS programını 2005 yılından beri kullanıyoruz. Kalite, İş güvenliği ve Çevre prosedürlerimiz, talimatlarımız ve formlarımız QDMS ile birlikte standart hale geldi. Özellikle,

    • Doküman yönetimi
    • DÖF
    • UHBF
    • Müşteri Geri Bildirim
    • Denetim

    Modüllerini sürekli kullanıyoruz. Programdan oldukça memnunuz. Çoklu dil desteği , kullanım kolaylığı , rutin işlerin e mail ile bildirilmesi ve verilerin arşivlenmesi oldukça başarılı.

    Doküman revizyonu ve onaylama işlemi de günlük iş hayatımızı kolaylaştırıyor ve işlemleri hızlandırıyor. Bunun dışında Müşteri Geri Bildirim Modülü, şikayet ve memnuniyetlerin sisteme aktarılması, dağıtılması ve sonuçlanması konusunda oldukça etkin ve hızlı. Program istenilen veriye doğru ve zamanında ulaşılmasını sağlıyor. Bu amaçla Kalite Yönetim sistemlerinde QDMS programının kullanılmasını tavsiye ederiz.

Tüm Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz hakkında

  • 100
    Bizi Tercih Ediyor
  • 95
    Çözümlerimizden Memnunlar
  • 88
    Kullanım Kolaylığını Beğeniyorlar
  • 95
    Desteğimizden Memnunlar