Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz Hakkımızda Ne Diyor

  • ATM GROUP.

    Bilgi İşlem Müdürü Necati GÜNER diyor ki;

    ATM Grup olarak; 1989 yılından beri ana iştigal konusu olan otomotiv sektöründe hizmet vermeye başlayan grup şirketimiz dünyanın en seçkin markaları olan Hyundai, Nissan ve Opel ile 3 adet plazamızla sektöre yön vermekteyiz. Farklı 3 distribütör ‘un satış, servis, planlama vs. gibi kendilerine ait uygulamaları tek yazılım altında toplamakla beraber raporların bir platformdan çıkıp standart belirlemek ve farklı lokasyonlar da ki kullanıcıları genel müdürlüğümüzün belirlemiş olduğu kurallar çerçevesinde iş performanslarına yön verebilme açısından 2011 yılında eBA Workflow’u tercih ettik.

    eBA kullanıcısı olarak;Excell raporlarını ve İş gereği olan Evrakları ortadan kaldırmayı amaçladık. Evrakları dijital ortam sayesinde sistemde tutarak kaybolma riskini sıfıra indirdik. Kritik hesaplamalar gerektiren işlemleri eBA’da otomatik yaparak kullanıcıların hata yapma payını düşürmekle beraber eBA sayesinde şuan sadece yönetim birimine sunduğumuz toplamda 34 rapor ile sadece işlemlerimizi kolaylaştırmakla kalmayıp geleceğimize yön verecek kararları da bu raporlar ışığında alabiliyoruz. Eğer sizde büyüyen teknolojiye ayak uydurup şirketinizin geleceğinize yön vermek istiyorsanız Atm Grup olarak eBA kullanmanızı tavsiye ediyoruz.

    TURKISH DO&CO

    BT Direktörü M. Alpaslan Doğusan diyor ki;

    TURKISH DO&CO 2007 yılında THY ve DO&CO ortaklığı olarak kurulmuş olan ve başta THY olmak üzere yaklaşık 60 havayoluna ikram hizmeti veren bir kuruluştur. Havayolu ikram hizmeti yanında, Event Catering, Airport Restaurants ve Business Class Launch operasyonlarını da yürütmektedir.

    Şirketimiz eBA sistemini 2010 yılından beri kullanmaktadır. eBA öncesi kağıt ortamında yürütmekte olduğumuz bir çok iş süreci eBA ya taşınmış ve Active Directory ve Exchange entegrasyonu yapılarak kullanıcıların alışık olduğu araçlarla kağıtsız bir ortamda sürdürülmektedir.

    Halen IK bölümünde iş gücü talep süreci ve performans yönetimi süreci eBA üzerinde yürütülmektedir. Satınalma Bölümü’nde yatırım takip süreci, satınalma süreci, malzeme geri bildirim süreci ile kırtasiye istek süreci hayata geçirilmiştir. Önemli bir operasyonumuz olan THY Uzun uçuşlarındaki bussiness class yolculara uçak içi hizmeti gerçekleştiren “uçan aşçı” programımızın geri besleme süreçleri de eBA ortamında yapılmaktadır.

    2012 yılı içerisinde web servislerini kullanarak eBA-IK ve eBA–ERP entegrasyonlarını içeren yeni süreçleri sisteme alma planları yapmaktayız.

    Böyle kullanışlı, yerli bir yazılımı sekörümüze kazandırdıkları için Bimser firmasına teşekkür ederiz.

  • PERFETTI VAN MELLE

    Kalite Sistemleri Mühendisi Hayal SÖNMEZLER diyor ki;

    Bir tedarikçimizde qdms sisteminin kullanıldığını gördük, firmamızda da kullanılmasının faydalı olacağını düşündük ve Kasım 2010 itibariyle qdms sistemini firmamızda uygulamaya başladık.

    Qdms birçok modülü sayesinde firma içerisinde belli bir sistem oturtmak konusunda bize yardımcı oldu. Qdms sayesinde önceden hardcopy olarak tutulan dokümanları softcopy olarak düzenli bir şekilde saklamaya başladık. Ayrıca dokümanların onaylanmasını da imzaya gerek olmaksızın onay matrisi sayesinde sağlıklı bir şekilde gerçekleştirebiliyoruz. DÖFleri, aksiyonları ve müşteri şikayetlerini düzenli bir şekilde takip edebiliyoruz. Denetim faaliyetlerimizi gerçekleştirip takip edebiliyoruz. Ayrıca qdms’te ISO 14001 çevre yönetim sistemi için “çevresel boyutlar ve etkileri” modülü oluşturuldu. Bu modülde çevresel risk değerlendirmeleri etkin bir şekilde gerçekleştirip gerektiğinde güncelleyebiliyoruz.

    KARDEMİR

    Kalite Yönetim Müdürü Osman YAZAROĞLU diyor ki;

    Türkiye ve bölge ülkeler arasında Ray üretiminde tek tesis olarak ayrıcalıklı bir konuma sahip olan KARDEMİR A.Ş. Türkiye’nin cevherden üretim yapan ilk entegre demir-çelik tesisidir.

    3500 ’ü aşkın personeli ile Kardemir QDMS ’i 2012 mayıs ayından itibaren kullanmaya başlamıştır. Şirketimiz sahip olduğu 6 yönetim sisteminin tüm dokümantasyonunu, denetim faaliyetlerini, risklerini, düzeltici ve önleyici faaliyetlerini, aksiyonlarını, müşteri şikâyetlerini, süreç ve performans yönetimini tek çatı altında, belirli bir standartta, etkin, kontrollü, güncel ve sistematik olarak QDMS ile yönetmektedir. QDMS sisteminin ERP sistemiz ile entegre çalışabilmesi, hem verinin tek noktadan yönetilebilmesi hem de tekrarlanan işleri ortadan kaldırması sebebiyle büyük fayda sağlamıştır.

    Aynı zamanda Satış sonrası verdiği destek ile problemlere hızlı ve etkin bir şekilde cevap vermesi, sürekli iyileştirme ve geliştirmeyi ilke edinmesi QDMS sistemini tercih edişimizin en önemli sebebidir. Sürekli iyileştirmeyi hedefleyen Kalite yolculuğumuzda Bimser Çözüm‘e, yaptığı katkılarından dolayı teşekkür ederiz.

Tüm Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz hakkında

  • 100
    Bizi Tercih Ediyor
  • 95
    Çözümlerimizden Memnunlar
  • 88
    Kullanım Kolaylığını Beğeniyorlar
  • 95
    Desteğimizden Memnunlar