Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz Hakkımızda Ne Diyor

  • BRISA BRIDGESTONE SABANCI LASTİK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.

    Bilgi Sistemleri Yöneticisi İlker ÇETİNER diyor ki;

    Brisa Bridgestone Sabancı Lastik A.Ş.’de eBA İş Akış Yönetim Sistemini 2004 yılından itibaren aktif olarak kullanmaktayız. 70 adetten fazla geliştirilen iş süreci ile onayların elektronik ortamda verilmesi, süreçlerin hızlanmasına ve kağıtsız ofis ortamının oluşturulmasına katkı sağlamaktadır.

    Özellikle SAP entegrasyonundaki kolaylık nedeniyle tercih sebebi olmakta ve devamlı olarak eBA sistemine yeni formlar eklenmektedir. Oluşturulan formlar ile ilgili her türlü raporlama sistemde yapılabilmekte ve sağladığı etkin belgeleme arşivi ile istenilen forma kısa sürede erişim imkanı vermektedir.

    Kordsa Global A.Ş.

    Bilgi Teknolojileri Yöneticisi Halil ŞENKAL diyor ki;

    Kordsaglobal olarak eBA iş akış yönetim sistemini 2010 yılından beri kullanıyoruz. eBA kağıtsız ofis ortamı yaratma çabalarımıza katkı sağlıyor. Form tasarımları, süreç/onay akışlarının çok kolay yapılıyor olması BT iş gücünden büyük tasarruf sağlıyor. Aynı form için birden fazla görünüm oluşturabilmek mobil cihazlar ile kullanımını da kolaylaştırıyor. SAP veya 3.cü parti diğer uygulamalar ile entegrasyon kolaylığını eBA’nın güçlü yönleri arasında sayabiliriz. Çoklu dil seçeneği sayesinde yurtdışındaki fabrikalarımızda da rahatlıkla kullanabiliyor ve süreçlerimizi tüm fabrikalarımızda aynı standarta getirebiliyoruz. Sürecin/formun hangi aşamada/kimde beklediğini görebiliyor, bekleme sürelerini analiz ederek raporlama yapabiliyoruz. Şu anda yaklaşık 40 adet sürecimizi eBA üzerinde takip ediyor ve daha komplike süreçlerimizi de eBA platformuna taşımak üzere geliştirmelerimize devam ediyoruz. Geliştirmeler sırasında gerek Bimser, gerek Bimser’in çözüm ortaklarından her türlü teknik desteği de rahatlıkla sağlayabiliyoruz. eBA elektronik ortamda iş akış süreci için uygulama arayışındaki tüm firmalara tavsiye edebileceğim, kullanıcı dostu bir yazılım.

  • DOĞTAŞ
    Kalite Müdürü Okan BANDIRMA diyor ki; Doğanlar Holding bünyesinde bulunan, Türkiye mobilya sektörünün en beğenilen markası Doğtaş Mobilya, bugün 65 ülkeye ihracat gerçekleştiren, yurtiçi ve yurtdışında 200’ü aşkın satış noktasıyla rakipleri tarafından takip edilen; kalite ve tasarım anlayışıyla ‘yaşam tarzlarını belirleyen’ ve dünya markası olma yolunda hızlı adımlarla ilerleyen bir kuruluştur. Doğtaş olarak 2012 yılının Mayıs ayında tanıştığımız QDMS Programı belge akışını ve ulaşımını hızlandıran Dokümantasyon Modülü, Uygunsuzlukların daha hızlı sonuca ulaşması ve kayıt altına alınmasını sağlayarak verimliliği artıran Düzeltici Faaliyet Modülü, Departmanlar arası iş ataması ve takibinde büyük kolaylık sağlayan Aksiyon Modülü ile İşletme verimliliğini, süreç performansını arttırmış aynı zamanda belge akışı ve iş süreçlerini hızlandırarak Doğtaş Firmasına büyük katkı sağlamıştır. Ayrıca son dönemlerde hayati önem taşıyan ve devletin denetiminde olan İş Sağlığı ve Güvenliği konusunda gerekli risk değerlendirmelerini kayıt altına alınarak takibini etkinleştirmiştir. Geliştirmeler sırasında her türlü teknik desteği veren BİMSER Firmasına QDMS Programını sektöre kazandırdığı için teşekkür ediyor, ülkemizde iş süreçleri otomasyonu konusunda arayış içinde olan firmalara Doğtaş olarak QDMS’ i tavsiye ediyoruz.
    ARÇELİK

    Kalite Sistemleri Uzmanı Samim NEMLİOĞLU diyor ki;

    “Arçelik A.Ş.’de dokümantasyon yönetimi için seçtiğimiz QDMS yazılımını 2012 yılında devreye aldık. Devreye alınış, sonraki kullanım süreci ve yeni modüllerle geliştirme aşamalarında başta Ahmet Bey olmak üzere Bimser çalışanlarından yakın ilgi, destek ve yönlendirme gördük. Bu yönleriyle başarılı ve kurumsal bir iş ortaklığı örneği gösterdiklerini ifade etmek isteriz.

    Arçelik gibi çok coğrafyalı kurumsal bir yapıya sahip ve 10’dan fazla yönetim sistemini global organizasyonuna yaygınlaştırmış bir kuruluşta QDMS gibi bir yazılımın gerekliliği tartışılmazdır. Özellikle doküman ve DÖF hayat çevrimlerinin sistem üzerinden yönetimi sayesinde doküman ve kayıtlara tüm ampüslerimizden erişim ve uygulama kolaylığı sağlanmıştır. Zaman içerisinde çevre etki envanteri, aksiyon ve sera gazı hesaplama gibi yeni uygulamaların devreye alınmasıyla birlikte ilgili iş süreçlerimizdeki etkinlik ve verimliliğin artması beklenmektedir.”

Tüm Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz hakkında

  • 100
    Bizi Tercih Ediyor
  • 95
    Çözümlerimizden Memnunlar
  • 88
    Kullanım Kolaylığını Beğeniyorlar
  • 95
    Desteğimizden Memnunlar