Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz Hakkımızda Ne Diyor

  • ZAİMOĞLU HOLDİNG A.Ş.

    Bilgi Sistemleri Koordinatörü Kenan YALÇINKAYA diyor ki;

    Zaimoğlu Holding olarak eBA İş Akış Yönetim Sistemi’ni 2010 yılından beri kullanmaktayız.

    Şirketimizdeki İnsan Kaynakları, Kalite Yönetim, Çevre ve İSG, Öneri Sistemi, Finans, Sözleşmeler, Muhasebe, İdari İşler süreçlerinde eBA İş Akışları kullanılmaktadır. Şirketimiz de kullanılan bütün formlar şirketimiz bünyesinde geliştirilmekte ve aktif olarak kullanılmaktadır. eBA İş Akışlarını tercih etmemiz de en büyük etken olarak süreç işlemlerinin hızlı yapılabiliyor ve işletilebiliyor olmasıdır. Ayrıca .net FrameWork alt yapısı kullanılarak C# ile kod yazılabilmesi nedeniyle de diğer uygulamalarımıza kolayca entegre edilebilmesidir.

    Sharepoint Portal ile entegre kullandığımız eBA İş Akış Yönetim Sistemi’ni şu an bütün süreç işlemlerimizi başarı ile gerçekleştirmektedir.

    OYAK BETON

    Bilgi Sistemleri Şefi Ferhat BULUT diyor ki;

    OYAK Beton olarak eBA İş Akışı çözümünü 2008 Ocak ayından beri kullanmaktayız. Kullanımına ilk başladığımız süreç Satınalma süreci oldu. İlk sürecimizin entegrasyonu biraz zaman alsa da, sonraki süreçlerimizi oldukça hızlı bir biçimde eBA’ya taşıdık. Başlangıçta sadece formların ve süreçlerin yer aldığı eBA bir süre sonra farklı uygulamaların ve raporların yer aldığı ortak bir platforma dönüştü. eBA’nın yatırım geri dönüşü çok hızlı ve avantajlı oldu.

    Şirketimizin eBA platformunda kullanmakta olduğu süreç-uygulamaların ana başlıklarını; İnsan Kaynakları, Satınalma, Kalite, Çevre ve İSG, Öneri Sistemi, Finans, İdari İşler, Sözleşmeler, Müşteri Şikayet, Müşteri Ziyaret… olarak sıralayabiliriz. eBA, gerek form tasarımı gerekse akış tasarımı yönünden oldukça esnek bir yapıya sahip olması ve .NET FrameWork alt yapısını kullanarak C# ile kod yazılabilmesi nedeniyle diğer uygulamalarımızla entegre uygulamaları kolaylıkla geliştirebilmemize olanak sağlamaktadır. Süreçlerimizden bazıları LOGO, QDMS, FATS ve Üretim programlarımızla entegre çalışmaktadır.

    eBA nın en önemli avantajı Bimser firmasının uzman bir ARGE ekibine sahip oluşu ve firmaların istek ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak sürekli gelişen bir platform sunuyor olmasıdır. Bu gelişmeleri eBA3,eBA4-eBA5 versiyonlarını kullanan bir firma olarak net biçimde görmekteyiz. Versiyon geçişlerini ve güncellemelerini takip ediyor ve sistemimizi yeni ihtiyaçlara uygun biçimde geliştirmeye devam ediyoruz. Önümüzdeki yıllarda eBA’nın yurt dışında da hak ettiği yeri bulacağına inanıyorum.

  • ESEN MİKRONİZE MADEN

    Kalite Güvence Sorumlusu Vuslat METİN KÜÇÜKOĞLU diyor ki;

    Esen Mikronize Maden San. ve Tic. A.Ş. olarak QDMS Kalite Yönetim Sistemi yazılımını 2010 yılı Temmuz ayından beri kullanmaktayız.

    QDMS yazılımının faydalarından kısaca bahsedecek olursak: Doküman İşlemleri modülü ile dökümanlarımız belirlediğimiz yetkilendirmelerle daha düzenli ve kolay ulaşılabilir hale geldi.

    Aksiyon Yönetimi modülü ile periyodik olarak görevler oluşturup unutmamamız gereken işlerimizi hatırlatma yapmasını sağladık. Düzeltici Önleyici Faaliyetler modülü ile daha düzenli şekilde düzeltici önleyici faaliyet açabiliyor, yazılımdan özet rapor alabiliyoruz, dağıtım ise ms outlooktan otomatik olarak yapılıyor.

    Her ISO 9001 kalite yönetim sistemi kurulu şirketin QDMS yazılımını kullanmasını tavsiye ederim. Sistemin daha düzenli, daha kolay ulaşılabilir, daha etkin olmasını sağlıyor. Bimser Çözüm çalışanları da her türlü desteği severek veriyorlar. Yardımlarınız için, kalite yönetim sistemimizi daha çok geliştirmemizi sağladığınız için çok teşekkür ederiz.

    PERFETTI VAN MELLE

    Kalite Sistemleri Mühendisi Hayal SÖNMEZLER diyor ki;

    Bir tedarikçimizde qdms sisteminin kullanıldığını gördük, firmamızda da kullanılmasının faydalı olacağını düşündük ve Kasım 2010 itibariyle qdms sistemini firmamızda uygulamaya başladık.

    Qdms birçok modülü sayesinde firma içerisinde belli bir sistem oturtmak konusunda bize yardımcı oldu. Qdms sayesinde önceden hardcopy olarak tutulan dokümanları softcopy olarak düzenli bir şekilde saklamaya başladık. Ayrıca dokümanların onaylanmasını da imzaya gerek olmaksızın onay matrisi sayesinde sağlıklı bir şekilde gerçekleştirebiliyoruz. DÖFleri, aksiyonları ve müşteri şikayetlerini düzenli bir şekilde takip edebiliyoruz. Denetim faaliyetlerimizi gerçekleştirip takip edebiliyoruz. Ayrıca qdms’te ISO 14001 çevre yönetim sistemi için “çevresel boyutlar ve etkileri” modülü oluşturuldu. Bu modülde çevresel risk değerlendirmeleri etkin bir şekilde gerçekleştirip gerektiğinde güncelleyebiliyoruz.

Tüm Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz hakkında

  • 100
    Bizi Tercih Ediyor
  • 95
    Çözümlerimizden Memnunlar
  • 88
    Kullanım Kolaylığını Beğeniyorlar
  • 95
    Desteğimizden Memnunlar