Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz Hakkımızda Ne Diyor

  • ENPAY

    Bilgi İşlem Şefi Muharrem TÜRK diyor ki;

    Enpay olarak 2005 yılından beri eBA kullanıyoruz. eBA’nın bize sağladığı en büyük faydalardan biri zaman kaybını ortadan kaldırmasıydı. Daha önceleri kağıt üzerinde yürüyen süreçlerin, elektronik ortama taşınması ile birlikte izlenebilirlik, arşivlemeyi sağlamış olduk. Bunun yanında zaman ve kağıt tasaarrufu getirisi sağladık. Formların takibi, ne aşamada olduğu, personelin performans takibi mümkün oldu.

    eBA’nın en önemli artılarından biri de; hiç kod yazmadan formlar ve akışlar tasarlayabilmemizi sağlayan altyapısı. Bu da bizim gibi çok görevli IT uzmanlarının kodlama yapmadan kurumun ihtiyacı olan formları elektronik ortama kolaylıkla aktarmasını sağlamaktadır. Bugüne kadar yaklaşık 50 civarında formu eBA’ya taşıdık.

    Esnek yapısı sebebiyle kurum içerisinde kulandığımız diğer uygulamalarla çok kolay entegre edebildik. Hali hazırda eBA ile entegre çalışan pek çok uygulamamız mevcuttur.

    eBA’nın müşteri isteklerini göz önünde bulundurarak geliştiren ve destek konusunda yardımlarını esirgemeyen Bimser’e teşekkür ederiz.

    3M

    IT Manager Mehmet Gören diyor ki;

    3M IT olarak yaklaşık iki yıl önce iş akışı platformu arayışına başladık. İç müşterilerimizin ihtiyaçlarına hızlı cevap verebileceğimiz, iş akışlarını ölçümlenebilir ve kullanıcı dostu bir platforma aktarma ihtiyacındaydık. Sadece Türkiye için değil, içinde Rusya ve Polonya gibi büyük ülkelerin bulundugu Doğu Avrupa bölgesinin tüm kullanıcılarına hizmet edecek bir çözüm arıyorduk. Bu süreçte, Bimser’in eBA çözümü ve diğer yurtdışı firmaların çözümlerini her açıdan değerlendirdik ve sonuçta yurtdışından da bir çok ülkenin IT uzmanı ile birlikte değerlendirmelerde birçok kriterde öne çıkan eBA yı ortak iş akış platformu olarak seçtik. Geldiğimiz noktada ise, tek sunucu üzerinden, Türkiye, Polonya, Rusya, Macar Cumhuriyeti, Çek Cumhuriyeti ve İsrail gibi ülkelerde eBA platformunda geliştirilen süreçler binlerce çalışan tarafından kullanılmaya başlandı. eBA platformunda yeni iş süreçlerimizi çok hızlı geliştirebiliyoruz. Uluslararası firmalarda da rahatlıkla kullanılabilen ve kaliteli kurumsal desteği ile rakiplerinin önüne geçen eBA’yı diğer firmalara kesinlikle tavsiye ederim.

  • KARDEMİR

    Kalite Yönetim Müdürü Osman YAZAROĞLU diyor ki;

    Türkiye ve bölge ülkeler arasında Ray üretiminde tek tesis olarak ayrıcalıklı bir konuma sahip olan KARDEMİR A.Ş. Türkiye’nin cevherden üretim yapan ilk entegre demir-çelik tesisidir.

    3500 ’ü aşkın personeli ile Kardemir QDMS ’i 2012 mayıs ayından itibaren kullanmaya başlamıştır. Şirketimiz sahip olduğu 6 yönetim sisteminin tüm dokümantasyonunu, denetim faaliyetlerini, risklerini, düzeltici ve önleyici faaliyetlerini, aksiyonlarını, müşteri şikâyetlerini, süreç ve performans yönetimini tek çatı altında, belirli bir standartta, etkin, kontrollü, güncel ve sistematik olarak QDMS ile yönetmektedir. QDMS sisteminin ERP sistemiz ile entegre çalışabilmesi, hem verinin tek noktadan yönetilebilmesi hem de tekrarlanan işleri ortadan kaldırması sebebiyle büyük fayda sağlamıştır.

    Aynı zamanda Satış sonrası verdiği destek ile problemlere hızlı ve etkin bir şekilde cevap vermesi, sürekli iyileştirme ve geliştirmeyi ilke edinmesi QDMS sistemini tercih edişimizin en önemli sebebidir. Sürekli iyileştirmeyi hedefleyen Kalite yolculuğumuzda Bimser Çözüm‘e, yaptığı katkılarından dolayı teşekkür ederiz.

    DOĞTAŞ
    Kalite Müdürü Okan BANDIRMA diyor ki; Doğanlar Holding bünyesinde bulunan, Türkiye mobilya sektörünün en beğenilen markası Doğtaş Mobilya, bugün 65 ülkeye ihracat gerçekleştiren, yurtiçi ve yurtdışında 200’ü aşkın satış noktasıyla rakipleri tarafından takip edilen; kalite ve tasarım anlayışıyla ‘yaşam tarzlarını belirleyen’ ve dünya markası olma yolunda hızlı adımlarla ilerleyen bir kuruluştur. Doğtaş olarak 2012 yılının Mayıs ayında tanıştığımız QDMS Programı belge akışını ve ulaşımını hızlandıran Dokümantasyon Modülü, Uygunsuzlukların daha hızlı sonuca ulaşması ve kayıt altına alınmasını sağlayarak verimliliği artıran Düzeltici Faaliyet Modülü, Departmanlar arası iş ataması ve takibinde büyük kolaylık sağlayan Aksiyon Modülü ile İşletme verimliliğini, süreç performansını arttırmış aynı zamanda belge akışı ve iş süreçlerini hızlandırarak Doğtaş Firmasına büyük katkı sağlamıştır. Ayrıca son dönemlerde hayati önem taşıyan ve devletin denetiminde olan İş Sağlığı ve Güvenliği konusunda gerekli risk değerlendirmelerini kayıt altına alınarak takibini etkinleştirmiştir. Geliştirmeler sırasında her türlü teknik desteği veren BİMSER Firmasına QDMS Programını sektöre kazandırdığı için teşekkür ediyor, ülkemizde iş süreçleri otomasyonu konusunda arayış içinde olan firmalara Doğtaş olarak QDMS’ i tavsiye ediyoruz.

Tüm Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz hakkında

  • 100
    Bizi Tercih Ediyor
  • 95
    Çözümlerimizden Memnunlar
  • 88
    Kullanım Kolaylığını Beğeniyorlar
  • 95
    Desteğimizden Memnunlar