Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz Hakkımızda Ne Diyor

  • ÇELİKORD A.Ş.

    Bilgi Teknolojileri Şefi Ersan KARA diyor ki;

    Dedeman Holding ve alt şirketlerinin (Dedeman Madencilik, Dedeman Hotels & Resorts International ve Dedeman Gayrimenkul Geliştirme) tamamında iş akışı uygulamalarının merkezinde eBA İş Akışı Yönetim Sistemi kullanılmaktadır.

    2007 yılı başından bu yana eBA sisteminin farklı 3 versiyonunu (3,4,5) bir arada kullanmaktayız. 5 yıllık süreç boyunca 12’ si büyük kapsamlı proje olmak üzere yaklaşık 50 adet iş süreci geliştirdik.

    Kağıt üzerinde yapılan işlerin eBA üzerine kolayca taşınabilmesi, oluşturulan süreçlerin takip kolaylığı eBA’ nın güçlü yönlerindendir. İş süreçlerinin elektronik ortama alınması sayesinde gecikmelerin minimuma indiği ve büyük ölçüde takip kolaylığı sağlandığı, sürecin gerçekleşme performansının yükseldiği gözlenmiştir. Bu sayede yapılacak işlerde yaşanan gecikmeler en düşük seviyelere inmiş ve konu hakkındaki bilgilendirme ihtiyacı da en yüksek seviyede karşılanmıştır.

    Süreçlerimiz farklı veri tabanları ile birlikte sorunsuz çalışmaktadır. Web arayüzünün kullanım kolaylığı, çoklu dil desteğinin bulunması, sorun anında BİMSER Firmasının yakın desteği , süreçlerin etkinliği ve performanslarının yüksek olması göz önünde bulundurulduğunda eBA vazgeçilmezlerimiz arasında yerini almıştır.

    KURALKAN

    Bilgi İşlem Müdürü Mehmet AKDEMİR diyor ki;

    Kanuni, S&T Kanuni markalarıyla Motosiklet sektöründe 25 yıldır hizmet veren KURALKAN; ülkemizde Motosiklet Sektörünün doğmasında ve motosiklet kültürünün oluşmasında öncülük etmiş kuruluşların başında gelmektedir.

    KURALKAN olarak 2007 yılında eBA3 ile başlayan belge akışı serüvenimizin. Başlangıçta personel işlemleri (izin talep, araç talep vb.) ve sarf malzeme tedarik formları gibi talep ve onay şeklinde iken, 2012 yılına geldiğimizde; eBA5 ile ERP entegrasyonu olan veya ERP üzerinden tetiklenen formları ( İş Emirleri terminleri, Yurt içi- Yurt dışı siparişleri, Bayide kalmayan modeller vb.), B2B satış portal üzerinden tetiklenen iş süreçleri ve bunların Oracle İş Zekası üzerinde raporlamasını yaptığımız bir platform konumu aldığını görüyoruz.

    eBA5 kolay tasarlanabilir formları, sürükle bırak şeklinde dizayn edebileceğiniz akış tasarımları ile büyük kolaylık sağlıyor. Destek olarak portala iletilen sorun veya taleplere hızlı dönüşleri sayesinde de çözüme ulaşmada sizin yardımcınız oluyor. Kurumumuz için; ERP,İş Zekası, B2B-B2C Portal ve eBA vazgeçilmezlerimiz arasında yerini almış görünüyor.

    Bimser firmasına, yerli bir yazılım olara eBA’yı sektöre kazandırdıkları için teşekür ediyor. Özellikle ülkemizde iş süreçleri otomasyonu konusunda arayış içinde olan firmalara KURALKAN olarak eBA’yı tavsiye ediyoruz.

  • ASİL ÇELİK

    Kalite Sistem ve Planlama Kontrol Etüd Yöneticisi Bülent ÖZMEL diyor ki;

    Vasıflı Çelik Sektörünün lider konumundaki firmamız mevcut TS EN ISO 9001 ve ISO/TS 16949 ile çalışmaları süren TS EN ISO 14001 ve OHSAS 18001 sistemlerinin yönetimini sağlamak için QDMS ile tanışmamız bir yıl öncesine dayanmaktadır. Kuruluma karar vermeden önce yaptığımız fizibilite araştırmasında QDMS i tercih etmemizi sağlayan unsurların başında ISO ve TS gereksinimlerine tam anlamıyla cevap verebilmesi, ayrıca program üzerinde çeşitli özelleştirmelere imkan sağlaması ve geniş alt yapısının olmasıydı. Kullandığımız bir yıllık dönemde ise QDMS’in çok önemli diğer bir unsuru olarak sürekli gelişmesi ve çok iyi bir çözüm, destek ekibinin yanımızda olmasını gördük. Kullanım açısından QDMS yalın kullanım kolaylığı ile kolay ulaşımı açısından tüm kullanıcıların alışma dönemini hızlıca geçmelerini sağlamıştır. QDMS, doküman yönetiminden süreç yönetimi ve performans yönetimine, müşteri şikayetlerinden öneri sistemine kadar geniş modülleri çok iyi entegre ederek tam bir toplam kalite yönetimi sağlamaktadır. Ayrıca geniş raporlama seçenekleri ile analiz yapmamızı kolaylaştırmıştır. İlaveten, ERP sistemlerine entegrasyonu da programın ayrıca bir avantajıdır.

    DOĞTAŞ

    Kalite Müdürü Okan BANDIRMA diyor ki;

    Doğanlar Holding bünyesinde bulunan, Türkiye mobilya sektörünün en beğenilen markası Doğtaş Mobilya, bugün 65 ülkeye ihracat gerçekleştiren, yurtiçi ve yurtdışında 200’ü aşkın satış noktasıyla rakipleri tarafından takip edilen; kalite ve tasarım anlayışıyla ‘yaşam tarzlarını belirleyen’ ve dünya markası olma yolunda hızlı adımlarla ilerleyen bir kuruluştur.

    Doğtaş olarak 2012 yılının Mayıs ayında tanıştığımız QDMS Programı belge akışını ve ulaşımını hızlandıran Dokümantasyon Modülü, Uygunsuzlukların daha hızlı sonuca ulaşması ve kayıt altına alınmasını sağlayarak verimliliği artıran Düzeltici Faaliyet Modülü, Departmanlar arası iş ataması ve takibinde büyük kolaylık sağlayan Aksiyon Modülü ile İşletme verimliliğini, süreç performansını arttırmış aynı zamanda belge akışı ve iş süreçlerini hızlandırarak Doğtaş Firmasına büyük katkı sağlamıştır. Ayrıca son dönemlerde hayati önem taşıyan ve devletin denetiminde olan İş Sağlığı ve Güvenliği konusunda gerekli risk değerlendirmelerini kayıt altına alınarak takibini etkinleştirmiştir.

    Geliştirmeler sırasında her türlü teknik desteği veren BİMSER Firmasına QDMS Programını sektöre kazandırdığı için teşekkür ediyor, ülkemizde iş süreçleri otomasyonu konusunda arayış içinde olan firmalara Doğtaş olarak QDMS’ i tavsiye ediyoruz.

Tüm Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz hakkında

  • 100
    Bizi Tercih Ediyor
  • 95
    Çözümlerimizden Memnunlar
  • 88
    Kullanım Kolaylığını Beğeniyorlar
  • 95
    Desteğimizden Memnunlar