Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz Hakkımızda Ne Diyor

  • NOBEL İLAÇ

    Yazılım Geliştirme Müdürü Anıl YİĞİT diyor ki;

    Nobel İlaç olarak holding bünyesinde 1700 e yakın kullanıcı ile eBA WorkFlow çözümünü 2010 yılından buyana kullanmaktayız. eBA ürününü seçmemizin ana nedeni kısa sürede ve tek platformadan hızlı bir şekilde workflow geliştirilebilmesi idi.

    eBA platformunda ilk olarak izin ve görevli belgesi dolaştırmalarını geliştirdik. Firma olarak bu uygulamalarla eBA ile tanıştık, alıştık. Sonrasında Sipariş Workflow’unu devreye aldık. Excel ve Mail ortamından eBA ortamına geçirerek sipariş sürecini takip edilebilir bir sistem haline getirdik. Bu uygulamayı saha ekibi olarak yaklaşık 800 kişi kullanıyoruz. Şu anda Bimser ve çözüm ortağının desteği ile eBA da yeni süreçler versiyonlar çıkararak sistemde yeni düzenlemeler yapıyoruz.

    OYAK BETON

    Bilgi Sistemleri Şefi Ferhat BULUT diyor ki;

    OYAK Beton olarak eBA İş Akışı çözümünü 2008 Ocak ayından beri kullanmaktayız. Kullanımına ilk başladığımız süreç Satınalma süreci oldu. İlk sürecimizin entegrasyonu biraz zaman alsa da, sonraki süreçlerimizi oldukça hızlı bir biçimde eBA’ya taşıdık. Başlangıçta sadece formların ve süreçlerin yer aldığı eBA bir süre sonra farklı uygulamaların ve raporların yer aldığı ortak bir platforma dönüştü. eBA’nın yatırım geri dönüşü çok hızlı ve avantajlı oldu.

    Şirketimizin eBA platformunda kullanmakta olduğu süreç-uygulamaların ana başlıklarını; İnsan Kaynakları, Satınalma, Kalite, Çevre ve İSG, Öneri Sistemi, Finans, İdari İşler, Sözleşmeler, Müşteri Şikayet, Müşteri Ziyaret… olarak sıralayabiliriz. eBA, gerek form tasarımı gerekse akış tasarımı yönünden oldukça esnek bir yapıya sahip olması ve .NET FrameWork alt yapısını kullanarak C# ile kod yazılabilmesi nedeniyle diğer uygulamalarımızla entegre uygulamaları kolaylıkla geliştirebilmemize olanak sağlamaktadır. Süreçlerimizden bazıları LOGO, QDMS, FATS ve Üretim programlarımızla entegre çalışmaktadır.

    eBA nın en önemli avantajı Bimser firmasının uzman bir ARGE ekibine sahip oluşu ve firmaların istek ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak sürekli gelişen bir platform sunuyor olmasıdır. Bu gelişmeleri eBA3,eBA4-eBA5 versiyonlarını kullanan bir firma olarak net biçimde görmekteyiz. Versiyon geçişlerini ve güncellemelerini takip ediyor ve sistemimizi yeni ihtiyaçlara uygun biçimde geliştirmeye devam ediyoruz. Önümüzdeki yıllarda eBA’nın yurt dışında da hak ettiği yeri bulacağına inanıyorum.

  • KARDEMİR

    Kalite Yönetim Müdürü Osman YAZAROĞLU diyor ki;

    Türkiye ve bölge ülkeler arasında Ray üretiminde tek tesis olarak ayrıcalıklı bir konuma sahip olan KARDEMİR A.Ş. Türkiye’nin cevherden üretim yapan ilk entegre demir-çelik tesisidir.

    3500 ’ü aşkın personeli ile Kardemir QDMS ’i 2012 mayıs ayından itibaren kullanmaya başlamıştır. Şirketimiz sahip olduğu 6 yönetim sisteminin tüm dokümantasyonunu, denetim faaliyetlerini, risklerini, düzeltici ve önleyici faaliyetlerini, aksiyonlarını, müşteri şikâyetlerini, süreç ve performans yönetimini tek çatı altında, belirli bir standartta, etkin, kontrollü, güncel ve sistematik olarak QDMS ile yönetmektedir. QDMS sisteminin ERP sistemiz ile entegre çalışabilmesi, hem verinin tek noktadan yönetilebilmesi hem de tekrarlanan işleri ortadan kaldırması sebebiyle büyük fayda sağlamıştır.

    Aynı zamanda Satış sonrası verdiği destek ile problemlere hızlı ve etkin bir şekilde cevap vermesi, sürekli iyileştirme ve geliştirmeyi ilke edinmesi QDMS sistemini tercih edişimizin en önemli sebebidir. Sürekli iyileştirmeyi hedefleyen Kalite yolculuğumuzda Bimser Çözüm‘e, yaptığı katkılarından dolayı teşekkür ederiz.

    EVYAP

    Kalite Sistemleri Müdürü Şule KÜÇÜKOĞLU diyor ki;

    Evyap olarak QDMS programını 2005 yılından beri kullanıyoruz. Kalite, İş güvenliği ve Çevre prosedürlerimiz, talimatlarımız ve formlarımız QDMS ile birlikte standart hale geldi. Özellikle,

    • Doküman yönetimi
    • DÖF
    • UHBF
    • Müşteri Geri Bildirim
    • Denetim

    Modüllerini sürekli kullanıyoruz. Programdan oldukça memnunuz. Çoklu dil desteği , kullanım kolaylığı , rutin işlerin e mail ile bildirilmesi ve verilerin arşivlenmesi oldukça başarılı.

    Doküman revizyonu ve onaylama işlemi de günlük iş hayatımızı kolaylaştırıyor ve işlemleri hızlandırıyor. Bunun dışında Müşteri Geri Bildirim Modülü, şikayet ve memnuniyetlerin sisteme aktarılması, dağıtılması ve sonuçlanması konusunda oldukça etkin ve hızlı. Program istenilen veriye doğru ve zamanında ulaşılmasını sağlıyor. Bu amaçla Kalite Yönetim sistemlerinde QDMS programının kullanılmasını tavsiye ederiz.

Tüm Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz hakkında

  • 100
    Bizi Tercih Ediyor
  • 95
    Çözümlerimizden Memnunlar
  • 88
    Kullanım Kolaylığını Beğeniyorlar
  • 95
    Desteğimizden Memnunlar