Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz Hakkımızda Ne Diyor

  • ORKA

    Bilgi İşlem Lideri Caner ALİCAN diyor ki;

    “eBA kullanan firma, stratejik hedeflerini belirlemiş, geleceği gören, değerine değer katan firmadır.”

    1992 yılından beri sektörüne hizmet veren ve Türkiye’nin en büyük “Banyo Mobilyaları üreticisi” ölçeğine ulaşan ORKA® Banyo Mobilyaları, 50 bin m2 açık alan ve 20 bin m2 kapalı alanda üretim yapmaktadır. ORKA® Banyo yüksek kalitede üretim yapmakta ve dünya standartlarına uygun hammadde kullanmaktadır. ORKA® Banyo ürünleri, uluslararası ISO 9001, ISO 10002, OHSAS 18001 ve ISO 14001 kalite belgelerine sahip olup, bu standartlarda üretilmektedir. Bu kalite belgeleri TUV NORD tarafından verilmiştir. Türkiye çapında 70 ilde 302 satış noktası ile, tüketiciye ulaşan ORKA® Banyo, dünya çapında da 44 ülkede sektöründe lider firmalara hizmet vermektedir. ORKA® Banyo tasarım, ÜRGE ve ARGE ekibi dünyadaki gelişmeleri, trendleri takip ederek özgün, sofistike ve değer yaratan ürünler tasarlamaktadır. Bu kapsamda, 120 farklı model ve çeşitli renk alternatifini müşterilerine sunmaktadır. Ayrıca yaşam alanları için özel depolama çözümleri ve “Projelere” özel ürünler sunmaktadır. ORKA® Banyo kendi içinde profesyonel lojistik hizmetleriyle, dünyanın her yerine tam zamanında sevkiyat yapmaktadır.

    “Uluslararası arenada aranan bir marka olmak vizyonu ile hareket eden firmamız, tüketicilere kaliteli ürün ve hizmeti en hızlı ve en güvenilir şekilde sunmaktadır. İş süreçlerimizin farklı lokasyonlarda yürütülmesi nedeniyle, süreçlerin ve prosedürlerin ilerlemesinde olumsuzluklar ve zaman kayıpları yaşıyorduk. eBA ile 2012 Haziran’da tanıştık. Sistemi devreye almamız çok uzun sürmedi. 7 ay kadar kısa bir sürede ERP sistemimiz ile entegre çalıştırmaya başladık. 2014 Ağustos ayı sonunda İnsan Kaynakları, Bilgi İşlem, ARGE, ÜRGE, İdari İşler, Üretim, Satınalma, Kalite Sistem, Yurtiçi Satış, Yurtdışı Satış, Sevkiyat, ve Mali İşler departmanlarımızın ana süreçlerini eBA üzerinden yürütüyor ve izleyebiliyor durumdayız. Etkileşimli süreçlerde eBA’nın esnek kullanımı bizlere sistem geliştirmede zaman kazandırdı. 62 formumuzu eBA üzerinden 47 süreç ile geliştirdik. ERP sistemimizin yetersiz kaldığı noktalarda eBA’dan faydalanarak raporlama sistemimizi geliştirdik.

    Hedefimiz, 2015 yılı Ağustos ayı sonunda tüm süreçlerimizi elektronik ortama taşıyarak, süreçlerdeki karar mekanizmasını kurallara bağlı yapıda yürütmek. Bu bağlamda, iş akışları geliştirilirken, Bimser Çözüm firmasının yakın desteği ve ilgisi çok önemli bir katkı sağlamaktadır. Şirket yönetimimizin de bu süreçlere verdiği destek neticesinde başarılı sonuçlara imza atacağımıza inancımız sonsuzdur.”

    DEDEMAN HOLDİNG A.Ş.

    Sistem Geliştirme Müdürü Alper KAYNARKAN diyor ki;

    Dedeman Holding ve alt şirketlerinin (Dedeman Madencilik, Dedeman Hotels & Resorts International ve Dedeman Gayrimenkul Geliştirme) tamamında iş akışı uygulamalarının merkezinde eBA İş Akışı Yönetim Sistemi kullanılmaktadır.

    Grubumuza verdiğimiz teknoloji servislerinde aradığımız belli başlı özellikler, kullanıcı dostu arayüzler, kolay kullanım ve geliştirme ortamı sunması, uluslararası standart ve kalite stratejilerini gözeten bir geliştirme platformu üzerinde yaşam döngüsünü devam ettirmesi ve yüksek seviyede destek ve danışmanlık alabileceğimiz deneyimli danışman kadrolarının bulunmasıdır.

    Bimser ile neredeyse iki yıllık çalışma dönemimizin başlangıcında, ulusal ve uluslararası pek çok iş akışı uygulamasının incelemesini yaptık. Tüm bu incelemelerimizin ardından, yukarıda aradığımız özelliklerin de haricinde, eBA’nın, sahip olduğumuz teknoloji platformumuzda bulunan diğer iş uygulamaları ile kolay entegre edilebileceğini ve genel olarak ihtiyaçlarımıza kolay çözümler sunabileceğini gördük.

    Bu yol ve bilgilerden hareketle, tüm grup bünyesinde devam eden gelişim projelerimizle teknolojiyi eBA ile entegre ettik. Bilgi Teknolojileri, İnsan Kaynakları, Süreç Yönetimi ve diğer iş birimlerinin sürekli katkılarıyla, kağıt üzerinde yürüyen birden çok sürecimizi elektronik ortama taşıdık. Bu sayede, merkez operasyonunun haricinde, yirmiye yakın otel ve bir o kadar da maden işletmesinin bulunduğu ekosistemimizde, iletişim hızı ve iş yapış şekillerinin tekoloji ile uyumlu değişimi, işimizin değerine gözle görülür biçimde yansımış oldu.

    Gelecek dönem teknoloji yatırımlarımızda, teknoloji ve süreç entegrasyonu çalışmalarımız hız kesmeden eBA ekseninde devam edecek ve lider olduğumuz her bir faaliyet alanımızda, teknolojinin gücüyle iş gücümüzü katlayarak arttırıyor olacağız.

  • ESEN MİKRONİZE MADEN

    Kalite Güvence Sorumlusu Vuslat METİN KÜÇÜKOĞLU diyor ki;

    Esen Mikronize Maden San. ve Tic. A.Ş. olarak QDMS Kalite Yönetim Sistemi yazılımını 2010 yılı Temmuz ayından beri kullanmaktayız.

    QDMS yazılımının faydalarından kısaca bahsedecek olursak: Doküman İşlemleri modülü ile dökümanlarımız belirlediğimiz yetkilendirmelerle daha düzenli ve kolay ulaşılabilir hale geldi.

    Aksiyon Yönetimi modülü ile periyodik olarak görevler oluşturup unutmamamız gereken işlerimizi hatırlatma yapmasını sağladık. Düzeltici Önleyici Faaliyetler modülü ile daha düzenli şekilde düzeltici önleyici faaliyet açabiliyor, yazılımdan özet rapor alabiliyoruz, dağıtım ise ms outlooktan otomatik olarak yapılıyor.

    Her ISO 9001 kalite yönetim sistemi kurulu şirketin QDMS yazılımını kullanmasını tavsiye ederim. Sistemin daha düzenli, daha kolay ulaşılabilir, daha etkin olmasını sağlıyor. Bimser Çözüm çalışanları da her türlü desteği severek veriyorlar. Yardımlarınız için, kalite yönetim sistemimizi daha çok geliştirmemizi sağladığınız için çok teşekkür ederiz.

    EVYAP

    Kalite Sistemleri Müdürü Şule KÜÇÜKOĞLU diyor ki;

    Evyap olarak QDMS programını 2005 yılından beri kullanıyoruz. Kalite, İş güvenliği ve Çevre prosedürlerimiz, talimatlarımız ve formlarımız QDMS ile birlikte standart hale geldi. Özellikle,

    • Doküman yönetimi
    • DÖF
    • UHBF
    • Müşteri Geri Bildirim
    • Denetim

    Modüllerini sürekli kullanıyoruz. Programdan oldukça memnunuz. Çoklu dil desteği , kullanım kolaylığı , rutin işlerin e mail ile bildirilmesi ve verilerin arşivlenmesi oldukça başarılı.

    Doküman revizyonu ve onaylama işlemi de günlük iş hayatımızı kolaylaştırıyor ve işlemleri hızlandırıyor. Bunun dışında Müşteri Geri Bildirim Modülü, şikayet ve memnuniyetlerin sisteme aktarılması, dağıtılması ve sonuçlanması konusunda oldukça etkin ve hızlı. Program istenilen veriye doğru ve zamanında ulaşılmasını sağlıyor. Bu amaçla Kalite Yönetim sistemlerinde QDMS programının kullanılmasını tavsiye ederiz.

Tüm Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz hakkında

  • 100
    Bizi Tercih Ediyor
  • 95
    Çözümlerimizden Memnunlar
  • 88
    Kullanım Kolaylığını Beğeniyorlar
  • 95
    Desteğimizden Memnunlar