Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz Hakkımızda Ne Diyor

  • 3M

    IT Manager Mehmet Gören diyor ki;

    3M IT olarak yaklaşık iki yıl önce iş akışı platformu arayışına başladık. İç müşterilerimizin ihtiyaçlarına hızlı cevap verebileceğimiz, iş akışlarını ölçümlenebilir ve kullanıcı dostu bir platforma aktarma ihtiyacındaydık. Sadece Türkiye için değil, içinde Rusya ve Polonya gibi büyük ülkelerin bulundugu Doğu Avrupa bölgesinin tüm kullanıcılarına hizmet edecek bir çözüm arıyorduk. Bu süreçte, Bimser’in eBA çözümü ve diğer yurtdışı firmaların çözümlerini her açıdan değerlendirdik ve sonuçta yurtdışından da bir çok ülkenin IT uzmanı ile birlikte değerlendirmelerde birçok kriterde öne çıkan eBA yı ortak iş akış platformu olarak seçtik. Geldiğimiz noktada ise, tek sunucu üzerinden, Türkiye, Polonya, Rusya, Macar Cumhuriyeti, Çek Cumhuriyeti ve İsrail gibi ülkelerde eBA platformunda geliştirilen süreçler binlerce çalışan tarafından kullanılmaya başlandı. eBA platformunda yeni iş süreçlerimizi çok hızlı geliştirebiliyoruz. Uluslararası firmalarda da rahatlıkla kullanılabilen ve kaliteli kurumsal desteği ile rakiplerinin önüne geçen eBA’yı diğer firmalara kesinlikle tavsiye ederim.

    MİKES MİKRODALGA ELEKTRONİK SİSTEMLER A.Ş.

    Yönetim Bilgi Sistemleri Müdür Vekili Tuncay Arpacı diyorki;

    2012 Yılı Nisan ayından beri eBA kullanıyoruz. eBA’yı tercih etmemizin ana nedenleri şunlardır:

    • Kolay süreç geliştirilebilir olması
    • Açık bir kodlama yapısına sahip olması (C#)
    • Raporlama ve yönetim yetenekleri
    • Entegrasyon kolaylıkları

    İlk aşamada rakip bir üründen, yaklaşık 12 sürecimizi, 1 hafta gibi kısa bir sürede eBA ortamına taşıdık. Verilen 3 günlük bir eğitimle de kendi süreçlerimizi yapar duruma geldik. 3 aylık yoğun danışman desteğine ihtiyacımız oldu. Daha sonra ürünün açık kod yapısı ve kolay akış tasarlanabilir olması nedeniyle danışman desteği ihtiyacımız azaldı. Şu an, Seyahat Onay, Satın Alma Talep, Araç İstek, Dış Görevlendirme, Kırtasiye İstek, Sevkiyat Talep gibi ana süreçlerimiz olmak üzere toplam 20 adet sürecimizi eBA üzerinde koşuyoruz.

    Hedefimiz ıslak imza gerektiren süreçlerimizi de Elektronik imza altyapısını da oturttuktan sonra eBA üzerine taşımak. Bimser’ e böyle bir ürünü bizlerle tanıştırdığı için teşekkür ederim.

  • ASİL ÇELİK

    Kalite Sistem ve Planlama Kontrol Etüd Yöneticisi Bülent ÖZMEL diyor ki;

    Vasıflı Çelik Sektörünün lider konumundaki firmamız mevcut TS EN ISO 9001 ve ISO/TS 16949 ile çalışmaları süren TS EN ISO 14001 ve OHSAS 18001 sistemlerinin yönetimini sağlamak için QDMS ile tanışmamız bir yıl öncesine dayanmaktadır. Kuruluma karar vermeden önce yaptığımız fizibilite araştırmasında QDMS i tercih etmemizi sağlayan unsurların başında ISO ve TS gereksinimlerine tam anlamıyla cevap verebilmesi, ayrıca program üzerinde çeşitli özelleştirmelere imkan sağlaması ve geniş alt yapısının olmasıydı. Kullandığımız bir yıllık dönemde ise QDMS’in çok önemli diğer bir unsuru olarak sürekli gelişmesi ve çok iyi bir çözüm, destek ekibinin yanımızda olmasını gördük. Kullanım açısından QDMS yalın kullanım kolaylığı ile kolay ulaşımı açısından tüm kullanıcıların alışma dönemini hızlıca geçmelerini sağlamıştır. QDMS, doküman yönetiminden süreç yönetimi ve performans yönetimine, müşteri şikayetlerinden öneri sistemine kadar geniş modülleri çok iyi entegre ederek tam bir toplam kalite yönetimi sağlamaktadır. Ayrıca geniş raporlama seçenekleri ile analiz yapmamızı kolaylaştırmıştır. İlaveten, ERP sistemlerine entegrasyonu da programın ayrıca bir avantajıdır.

    KARDEMİR

    Kalite Yönetim Müdürü Osman YAZAROĞLU diyor ki;

    Türkiye ve bölge ülkeler arasında Ray üretiminde tek tesis olarak ayrıcalıklı bir konuma sahip olan KARDEMİR A.Ş. Türkiye’nin cevherden üretim yapan ilk entegre demir-çelik tesisidir.

    3500 ’ü aşkın personeli ile Kardemir QDMS ’i 2012 mayıs ayından itibaren kullanmaya başlamıştır. Şirketimiz sahip olduğu 6 yönetim sisteminin tüm dokümantasyonunu, denetim faaliyetlerini, risklerini, düzeltici ve önleyici faaliyetlerini, aksiyonlarını, müşteri şikâyetlerini, süreç ve performans yönetimini tek çatı altında, belirli bir standartta, etkin, kontrollü, güncel ve sistematik olarak QDMS ile yönetmektedir. QDMS sisteminin ERP sistemiz ile entegre çalışabilmesi, hem verinin tek noktadan yönetilebilmesi hem de tekrarlanan işleri ortadan kaldırması sebebiyle büyük fayda sağlamıştır.

    Aynı zamanda Satış sonrası verdiği destek ile problemlere hızlı ve etkin bir şekilde cevap vermesi, sürekli iyileştirme ve geliştirmeyi ilke edinmesi QDMS sistemini tercih edişimizin en önemli sebebidir. Sürekli iyileştirmeyi hedefleyen Kalite yolculuğumuzda Bimser Çözüm‘e, yaptığı katkılarından dolayı teşekkür ederiz.

Tüm Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz hakkında

  • 100
    Bizi Tercih Ediyor
  • 95
    Çözümlerimizden Memnunlar
  • 88
    Kullanım Kolaylığını Beğeniyorlar
  • 95
    Desteğimizden Memnunlar