Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz Hakkımızda Ne Diyor

  • AES ENTEK ELEKTRİK ÜRETİMİ A.Ş.

    SAP Müdürü Dilek HALDENBİLEN diyor ki;

    Koç Holding ve Aygaz ile AES’in ortak kuruluşu olan AES Entek Elektrik Üretimi A.Ş., toplam 302 MW elektrik üretim kapasitesine sahip ikisi orta büyüklükte ve biri küçük ölçekli olmak üzere 3 adet doğal gaz santrali işletmektedir.

    AES Entek, Koç Topluluğu ve AES’nin güçlerini birleştirmesi ile birlikte Türkiye’nin lider özel elektrik üretim şirketleri arasında yerini almayı hedeflemektedir. Bu hedeflenen büyüklüğe ulaşmak için AES Entek, birleşme ve satın almalar, üretim santrallerinin özelleştirilmesi ve ülke genelinde yeni santral projelerini içeren oldukça çeşitli yatırım fırsatlarını yakından takip etmektedir. AES Entek şirketinin ortağı olan AES Fortune 200 içinde yer alan uluslararası enerji şirketidir. Çeşitlilik içeren termik ve yenilenebilir enerji kaynaklarına dayalı elektrik üretim tesisleri ve elektrik dağıtım varlıkları aracılığıyla 29.000 çalışanı ile 27 ülkeye uygun fiyatlı ve sürdürülebilir enerji sağlamaktadır. AES’in 2010 cirosu 16 Milyar dolar olup, toplam aktifi 41 milyar dolardır.

    AES Entek’in ortaklarından AES firmasının tüm dünyadaki iştiraklerinde de kullandığı başka bir workflow yazılımı ile maliyet, implementasyon süreci, son kullanıcı için kolay kullanılabilirlik gibi kriterler ile karşılaştırma yapıldı. eBA her açıdan öne çıkan bir program oldu.

    Yaklaşık 1 yıldır kullanıyoruz. 2012 başından beri de tüm süreçlerimizi eBA üzerine taşıdık. Satınalma onayları, izinler, seyahat ve masraf formları bunlardan bazıları. Bunu yaparken büyük oranda kendi kaynaklarımızı kullandık. Programı satın aldığımızda verilen 2 günlük eğitim ve Bimser’in destek dökümanları sayesinde gerçekleştirdik.

    Şirket bünyesindeki üretim tesislerinin farklı lokasyonlarda olması daha önce onaylarda gecikmelere ve süreçlerde aksamalara neden olmakta idi. eBA ile online (tüm mobil cihazlar ile) onay otomasyonuna geçildiğinden beri üst yönetimimiz ve çalışanlarımız daha hızlı süreçleri yürütebilmektedir.

    Kurumsal kaynak planlaması olarak kullandığımız program ile entegrasyonunu, Bimser’in zaten bu program ile daha önceki tecrübeleri sayesinde çok kısa sürede tamamladık.

    KURALKAN

    Bilgi İşlem Müdürü Mehmet AKDEMİR diyor ki;

    Kanuni, S&T Kanuni markalarıyla Motosiklet sektöründe 25 yıldır hizmet veren KURALKAN; ülkemizde Motosiklet Sektörünün doğmasında ve motosiklet kültürünün oluşmasında öncülük etmiş kuruluşların başında gelmektedir.

    KURALKAN olarak 2007 yılında eBA3 ile başlayan belge akışı serüvenimizin. Başlangıçta personel işlemleri (izin talep, araç talep vb.) ve sarf malzeme tedarik formları gibi talep ve onay şeklinde iken, 2012 yılına geldiğimizde; eBA5 ile ERP entegrasyonu olan veya ERP üzerinden tetiklenen formları ( İş Emirleri terminleri, Yurt içi- Yurt dışı siparişleri, Bayide kalmayan modeller vb.), B2B satış portal üzerinden tetiklenen iş süreçleri ve bunların Oracle İş Zekası üzerinde raporlamasını yaptığımız bir platform konumu aldığını görüyoruz.

    eBA5 kolay tasarlanabilir formları, sürükle bırak şeklinde dizayn edebileceğiniz akış tasarımları ile büyük kolaylık sağlıyor. Destek olarak portala iletilen sorun veya taleplere hızlı dönüşleri sayesinde de çözüme ulaşmada sizin yardımcınız oluyor. Kurumumuz için; ERP,İş Zekası, B2B-B2C Portal ve eBA vazgeçilmezlerimiz arasında yerini almış görünüyor.

    Bimser firmasına, yerli bir yazılım olara eBA’yı sektöre kazandırdıkları için teşekür ediyor. Özellikle ülkemizde iş süreçleri otomasyonu konusunda arayış içinde olan firmalara KURALKAN olarak eBA’yı tavsiye ediyoruz.

  • KARDEMİR

    Kalite Yönetim Müdürü Osman YAZAROĞLU diyor ki;

    Türkiye ve bölge ülkeler arasında Ray üretiminde tek tesis olarak ayrıcalıklı bir konuma sahip olan KARDEMİR A.Ş. Türkiye’nin cevherden üretim yapan ilk entegre demir-çelik tesisidir.

    3500 ’ü aşkın personeli ile Kardemir QDMS ’i 2012 mayıs ayından itibaren kullanmaya başlamıştır. Şirketimiz sahip olduğu 6 yönetim sisteminin tüm dokümantasyonunu, denetim faaliyetlerini, risklerini, düzeltici ve önleyici faaliyetlerini, aksiyonlarını, müşteri şikâyetlerini, süreç ve performans yönetimini tek çatı altında, belirli bir standartta, etkin, kontrollü, güncel ve sistematik olarak QDMS ile yönetmektedir. QDMS sisteminin ERP sistemiz ile entegre çalışabilmesi, hem verinin tek noktadan yönetilebilmesi hem de tekrarlanan işleri ortadan kaldırması sebebiyle büyük fayda sağlamıştır.

    Aynı zamanda Satış sonrası verdiği destek ile problemlere hızlı ve etkin bir şekilde cevap vermesi, sürekli iyileştirme ve geliştirmeyi ilke edinmesi QDMS sistemini tercih edişimizin en önemli sebebidir. Sürekli iyileştirmeyi hedefleyen Kalite yolculuğumuzda Bimser Çözüm‘e, yaptığı katkılarından dolayı teşekkür ederiz.

    ARÇELİK

    Kalite Sistemleri Uzmanı Samim NEMLİOĞLU diyor ki;

    “Arçelik A.Ş.’de dokümantasyon yönetimi için seçtiğimiz QDMS yazılımını 2012 yılında devreye aldık. Devreye alınış, sonraki kullanım süreci ve yeni modüllerle geliştirme aşamalarında başta Ahmet Bey olmak üzere Bimser çalışanlarından yakın ilgi, destek ve yönlendirme gördük. Bu yönleriyle başarılı ve kurumsal bir iş ortaklığı örneği gösterdiklerini ifade etmek isteriz.

    Arçelik gibi çok coğrafyalı kurumsal bir yapıya sahip ve 10’dan fazla yönetim sistemini global organizasyonuna yaygınlaştırmış bir kuruluşta QDMS gibi bir yazılımın gerekliliği tartışılmazdır. Özellikle doküman ve DÖF hayat çevrimlerinin sistem üzerinden yönetimi sayesinde doküman ve kayıtlara tüm ampüslerimizden erişim ve uygulama kolaylığı sağlanmıştır. Zaman içerisinde çevre etki envanteri, aksiyon ve sera gazı hesaplama gibi yeni uygulamaların devreye alınmasıyla birlikte ilgili iş süreçlerimizdeki etkinlik ve verimliliğin artması beklenmektedir.”

Tüm Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz hakkında

  • 100
    Bizi Tercih Ediyor
  • 95
    Çözümlerimizden Memnunlar
  • 88
    Kullanım Kolaylığını Beğeniyorlar
  • 95
    Desteğimizden Memnunlar