Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz Hakkımızda Ne Diyor

  • PETKİM A.Ş.

    eBA Proje Yöneticisi Ali ÇIBIKLI diyor ki;

    eBA’yı hem kavramsal, hem de ürün olarak fonksiyonel ve başarılı buluyor; süreç ve işletimlerini yönetebilmek isteyen her şirket için faydalı olacağını düşünüyoruz.

    eBA’yı 2006 Mayıs ayından itibaren kullanıyoruz. Sisteme kısa bir hazırlık ve kurulum döneminin ardından örnek birkaç küçük formla başladık. Sonrasında 3 hacimli süreçle devam ettik. Başlangıç ve alışma dönemlerinin ardından yoğun bir katılım ve taleple karşılaştık. Küçük bir ekiple yaklaşık 2 yıllık bir proje süresinde şirketimizin tüm iş süreçlerini kademeli olarak eBA’ya taşıdık. Yoğun bir şekilde kullanıma devam ediyoruz. Halen 70 aktif süreçte, günlük 1,000 form doldurulmakta ve bu formların 5,000 onayı gerçekleşmektedir. eBA sunucumuzun günlük erişim sayısı 10,000‘in üzerindedir.

    eBA Designer form geliştirme ve özellikle akış tasarlama özelliği ile hemen hemen hiç kod yazmadan hızlı süreç geliştirebilmeyi, Manager sistem ve süreçleri yönetebilmeyi, User Interface görsel web arayüzü ile kullanıcılarımızın sistem erişimini, Raporlama ve Belge Arşivi ise etkin bir şekilde dataları listeleyebilmeyi sağlamaktadır.

    eBA, çalışanlarımızın tümüne açık, şirket iş akış ve ofis otomasyon platformumuz konumundadır. Temel eBA uygulamalarımız: İç Yazışma, Öneri Sistemi, İnsan Kaynakları (İzin, Seyahat, Vizite, Vardiya, Mesai, İşbildirim, İşdeğerlendirme), Satınalma ve Malzeme Yönetimi (SAT-Satınalma Onay, Malzeme Talep, Satıcı Onay, Teklif Değerlendirme, Tedarikçi Değerlendirme, Teknik Analiz), İdari İşler (Lojman, Taşıt, Misafirhane Talep, Servis, Gelen/Giden Faks/Evrak), Çevre ve İş Güvenliği (İş Kazası, İş Sağlık ve Güvenlik, Atık), Satış ve Müşteri İlişkileri Yönetimi (Müşteri Ziyaret, Fuar ve Toplantı Kayıt), Diğer (Ekip, Bilgi Edinme, Proje, IT-Talep, Personel Bilgi Talep…)

    Yıllık kurum içi anketlerimizde eBA’da % 90 memnuniyet oranlarını yakalamış durumdayız.

    Standart e-form, yönetilebilir süreç, e-akış, e-onay, e-arşiv, entegrasyon, hız ve maliyet avantajı en önemli faydalardır. E-ortam en az 5-10 kat avantaj sağlamakta, bazen küçük bir sürecin bile yıllık katma değeri çok ciddi boyutlara ulaşmaktadır.

    ERP Sistemimizde İnsan Kaynakları, Satınalma ve Malzeme Yönetimi süreçlerimizin iş akış ve belge arayüzleri eBA ile entegre edilmiştir. Bu kapsamdaki formlarımız ERP ile uyumlu ve entegre çalışmaktadır.

    ORKA

    Bilgi İşlem Lideri Caner ALİCAN diyor ki;

    “eBA kullanan firma, stratejik hedeflerini belirlemiş, geleceği gören, değerine değer katan firmadır.”

    1992 yılından beri sektörüne hizmet veren ve Türkiye’nin en büyük “Banyo Mobilyaları üreticisi” ölçeğine ulaşan ORKA® Banyo Mobilyaları, 50 bin m2 açık alan ve 20 bin m2 kapalı alanda üretim yapmaktadır. ORKA® Banyo yüksek kalitede üretim yapmakta ve dünya standartlarına uygun hammadde kullanmaktadır. ORKA® Banyo ürünleri, uluslararası ISO 9001, ISO 10002, OHSAS 18001 ve ISO 14001 kalite belgelerine sahip olup, bu standartlarda üretilmektedir. Bu kalite belgeleri TUV NORD tarafından verilmiştir. Türkiye çapında 70 ilde 302 satış noktası ile, tüketiciye ulaşan ORKA® Banyo, dünya çapında da 44 ülkede sektöründe lider firmalara hizmet vermektedir. ORKA® Banyo tasarım, ÜRGE ve ARGE ekibi dünyadaki gelişmeleri, trendleri takip ederek özgün, sofistike ve değer yaratan ürünler tasarlamaktadır. Bu kapsamda, 120 farklı model ve çeşitli renk alternatifini müşterilerine sunmaktadır. Ayrıca yaşam alanları için özel depolama çözümleri ve “Projelere” özel ürünler sunmaktadır. ORKA® Banyo kendi içinde profesyonel lojistik hizmetleriyle, dünyanın her yerine tam zamanında sevkiyat yapmaktadır.

    “Uluslararası arenada aranan bir marka olmak vizyonu ile hareket eden firmamız, tüketicilere kaliteli ürün ve hizmeti en hızlı ve en güvenilir şekilde sunmaktadır. İş süreçlerimizin farklı lokasyonlarda yürütülmesi nedeniyle, süreçlerin ve prosedürlerin ilerlemesinde olumsuzluklar ve zaman kayıpları yaşıyorduk. eBA ile 2012 Haziran’da tanıştık. Sistemi devreye almamız çok uzun sürmedi. 7 ay kadar kısa bir sürede ERP sistemimiz ile entegre çalıştırmaya başladık. 2014 Ağustos ayı sonunda İnsan Kaynakları, Bilgi İşlem, ARGE, ÜRGE, İdari İşler, Üretim, Satınalma, Kalite Sistem, Yurtiçi Satış, Yurtdışı Satış, Sevkiyat, ve Mali İşler departmanlarımızın ana süreçlerini eBA üzerinden yürütüyor ve izleyebiliyor durumdayız. Etkileşimli süreçlerde eBA’nın esnek kullanımı bizlere sistem geliştirmede zaman kazandırdı. 62 formumuzu eBA üzerinden 47 süreç ile geliştirdik. ERP sistemimizin yetersiz kaldığı noktalarda eBA’dan faydalanarak raporlama sistemimizi geliştirdik.

    Hedefimiz, 2015 yılı Ağustos ayı sonunda tüm süreçlerimizi elektronik ortama taşıyarak, süreçlerdeki karar mekanizmasını kurallara bağlı yapıda yürütmek. Bu bağlamda, iş akışları geliştirilirken, Bimser Çözüm firmasının yakın desteği ve ilgisi çok önemli bir katkı sağlamaktadır. Şirket yönetimimizin de bu süreçlere verdiği destek neticesinde başarılı sonuçlara imza atacağımıza inancımız sonsuzdur.”

  • ESEN MİKRONİZE MADEN

    Kalite Güvence Sorumlusu Vuslat METİN KÜÇÜKOĞLU diyor ki;

    Esen Mikronize Maden San. ve Tic. A.Ş. olarak QDMS Kalite Yönetim Sistemi yazılımını 2010 yılı Temmuz ayından beri kullanmaktayız.

    QDMS yazılımının faydalarından kısaca bahsedecek olursak: Doküman İşlemleri modülü ile dökümanlarımız belirlediğimiz yetkilendirmelerle daha düzenli ve kolay ulaşılabilir hale geldi.

    Aksiyon Yönetimi modülü ile periyodik olarak görevler oluşturup unutmamamız gereken işlerimizi hatırlatma yapmasını sağladık. Düzeltici Önleyici Faaliyetler modülü ile daha düzenli şekilde düzeltici önleyici faaliyet açabiliyor, yazılımdan özet rapor alabiliyoruz, dağıtım ise ms outlooktan otomatik olarak yapılıyor.

    Her ISO 9001 kalite yönetim sistemi kurulu şirketin QDMS yazılımını kullanmasını tavsiye ederim. Sistemin daha düzenli, daha kolay ulaşılabilir, daha etkin olmasını sağlıyor. Bimser Çözüm çalışanları da her türlü desteği severek veriyorlar. Yardımlarınız için, kalite yönetim sistemimizi daha çok geliştirmemizi sağladığınız için çok teşekkür ederiz.

    ARÇELİK

    Kalite Sistemleri Uzmanı Samim NEMLİOĞLU diyor ki;

    “Arçelik A.Ş.’de dokümantasyon yönetimi için seçtiğimiz QDMS yazılımını 2012 yılında devreye aldık. Devreye alınış, sonraki kullanım süreci ve yeni modüllerle geliştirme aşamalarında başta Ahmet Bey olmak üzere Bimser çalışanlarından yakın ilgi, destek ve yönlendirme gördük. Bu yönleriyle başarılı ve kurumsal bir iş ortaklığı örneği gösterdiklerini ifade etmek isteriz.

    Arçelik gibi çok coğrafyalı kurumsal bir yapıya sahip ve 10’dan fazla yönetim sistemini global organizasyonuna yaygınlaştırmış bir kuruluşta QDMS gibi bir yazılımın gerekliliği tartışılmazdır. Özellikle doküman ve DÖF hayat çevrimlerinin sistem üzerinden yönetimi sayesinde doküman ve kayıtlara tüm ampüslerimizden erişim ve uygulama kolaylığı sağlanmıştır. Zaman içerisinde çevre etki envanteri, aksiyon ve sera gazı hesaplama gibi yeni uygulamaların devreye alınmasıyla birlikte ilgili iş süreçlerimizdeki etkinlik ve verimliliğin artması beklenmektedir.”

Tüm Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz hakkında

  • 100
    Bizi Tercih Ediyor
  • 95
    Çözümlerimizden Memnunlar
  • 88
    Kullanım Kolaylığını Beğeniyorlar
  • 95
    Desteğimizden Memnunlar