Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz Hakkımızda Ne Diyor

  • SÜTAŞ GRUBU

    Bilgi ve İletişim Teknolojileri Koordinatörü Murat YÜCEDAĞ diyor ki;

    Sütaş Grubu olarak eBA İş Akış Yönetim Sistemi’ni 2011 Ocak ayından itibaren kullanmaktayız. eBA süreç tasarım ve kod yazılım platformlarının anlaşılır, kolay kullanılabilir ve basit olmasından dolayı, süreçlerimizi eBA İş Akış Yönetim Sistemi’ne aktarma kararı aldık.

    Kurulumdan günümüze kadar, toplam 10 adet karmaşık sürecimizi eBA İş Akış Yönetim Sistemi’ne başarıyla aktardık. Tasarım ve test aşamasında olan, kısa ve orta vadede kullanıma alacağımız süreçlerle birlikte, tüm süreçlerimizi eBA İş Akış Yönetim Sistemi ile yönetmeyi planlıyoruz.

    eBA İş Akış Yönetim Sistemi sayesinde prosedürlerimize uygun bir şekilde, maksimum verimliliği sağlayabilen akışlar tasarlayabiliyoruz. Kullanmakta olduğumuz, ERP ve diğer sistemlerden veri alma ve veri gönderme entegrasyonlarını kolayca yapabiliyoruz. Yapmak istediğimiz ve hazır olmayan entegrasyon taleplerimize çok kısa sürede dönüş alabiliyoruz.

    Bimser Çözüm yetkililerine alanındaki yabancı yazılımlarla rekabet edebilecek kalitede ve basit bir yazılım ürettikleri için teşekkür ediyoruz. Sütaş Grubu olarak eBA İş Akış Yönetim Sistemini tüm şirketlere gönül rahatlığı ile tavsiye ediyoruz.

    MİKES MİKRODALGA ELEKTRONİK SİSTEMLER A.Ş.

    Yönetim Bilgi Sistemleri Müdür Vekili Tuncay Arpacı diyorki;

    2012 Yılı Nisan ayından beri eBA kullanıyoruz. eBA’yı tercih etmemizin ana nedenleri şunlardır:

    • Kolay süreç geliştirilebilir olması
    • Açık bir kodlama yapısına sahip olması (C#)
    • Raporlama ve yönetim yetenekleri
    • Entegrasyon kolaylıkları

    İlk aşamada rakip bir üründen, yaklaşık 12 sürecimizi, 1 hafta gibi kısa bir sürede eBA ortamına taşıdık. Verilen 3 günlük bir eğitimle de kendi süreçlerimizi yapar duruma geldik. 3 aylık yoğun danışman desteğine ihtiyacımız oldu. Daha sonra ürünün açık kod yapısı ve kolay akış tasarlanabilir olması nedeniyle danışman desteği ihtiyacımız azaldı. Şu an, Seyahat Onay, Satın Alma Talep, Araç İstek, Dış Görevlendirme, Kırtasiye İstek, Sevkiyat Talep gibi ana süreçlerimiz olmak üzere toplam 20 adet sürecimizi eBA üzerinde koşuyoruz.

    Hedefimiz ıslak imza gerektiren süreçlerimizi de Elektronik imza altyapısını da oturttuktan sonra eBA üzerine taşımak. Bimser’ e böyle bir ürünü bizlerle tanıştırdığı için teşekkür ederim.

  • PERFETTI VAN MELLE

    Kalite Sistemleri Mühendisi Hayal SÖNMEZLER diyor ki;

    Bir tedarikçimizde qdms sisteminin kullanıldığını gördük, firmamızda da kullanılmasının faydalı olacağını düşündük ve Kasım 2010 itibariyle qdms sistemini firmamızda uygulamaya başladık.

    Qdms birçok modülü sayesinde firma içerisinde belli bir sistem oturtmak konusunda bize yardımcı oldu. Qdms sayesinde önceden hardcopy olarak tutulan dokümanları softcopy olarak düzenli bir şekilde saklamaya başladık. Ayrıca dokümanların onaylanmasını da imzaya gerek olmaksızın onay matrisi sayesinde sağlıklı bir şekilde gerçekleştirebiliyoruz. DÖFleri, aksiyonları ve müşteri şikayetlerini düzenli bir şekilde takip edebiliyoruz. Denetim faaliyetlerimizi gerçekleştirip takip edebiliyoruz. Ayrıca qdms’te ISO 14001 çevre yönetim sistemi için “çevresel boyutlar ve etkileri” modülü oluşturuldu. Bu modülde çevresel risk değerlendirmeleri etkin bir şekilde gerçekleştirip gerektiğinde güncelleyebiliyoruz.

    DOĞTAŞ
    Kalite Müdürü Okan BANDIRMA diyor ki; Doğanlar Holding bünyesinde bulunan, Türkiye mobilya sektörünün en beğenilen markası Doğtaş Mobilya, bugün 65 ülkeye ihracat gerçekleştiren, yurtiçi ve yurtdışında 200’ü aşkın satış noktasıyla rakipleri tarafından takip edilen; kalite ve tasarım anlayışıyla ‘yaşam tarzlarını belirleyen’ ve dünya markası olma yolunda hızlı adımlarla ilerleyen bir kuruluştur. Doğtaş olarak 2012 yılının Mayıs ayında tanıştığımız QDMS Programı belge akışını ve ulaşımını hızlandıran Dokümantasyon Modülü, Uygunsuzlukların daha hızlı sonuca ulaşması ve kayıt altına alınmasını sağlayarak verimliliği artıran Düzeltici Faaliyet Modülü, Departmanlar arası iş ataması ve takibinde büyük kolaylık sağlayan Aksiyon Modülü ile İşletme verimliliğini, süreç performansını arttırmış aynı zamanda belge akışı ve iş süreçlerini hızlandırarak Doğtaş Firmasına büyük katkı sağlamıştır. Ayrıca son dönemlerde hayati önem taşıyan ve devletin denetiminde olan İş Sağlığı ve Güvenliği konusunda gerekli risk değerlendirmelerini kayıt altına alınarak takibini etkinleştirmiştir. Geliştirmeler sırasında her türlü teknik desteği veren BİMSER Firmasına QDMS Programını sektöre kazandırdığı için teşekkür ediyor, ülkemizde iş süreçleri otomasyonu konusunda arayış içinde olan firmalara Doğtaş olarak QDMS’ i tavsiye ediyoruz.

Tüm Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz hakkında

  • 100
    Bizi Tercih Ediyor
  • 95
    Çözümlerimizden Memnunlar
  • 88
    Kullanım Kolaylığını Beğeniyorlar
  • 95
    Desteğimizden Memnunlar